Vælg en side

PetNordics guide til valg af simkort

Generelt skal det siges, at man ca. bruger 5 MB data i timen på GPS-tracking. Derfor har man ikke behov for det store data abonnement. Ligeledes er det typisk også dig selv, som foretager opkald til halsbåndet, og her bruger simkortet i halsbåndet ikke taletid.

Hos PetNordic anbefaler vi følgende løsninger:
Dog er det altid en god ide at kontakte sin egen telefonudbyder og høre, hvad de kan tilbyde.

1. Smartsim løsning fra PetNordic/Fullrate.

Du vil få muligheden når du afslutter dit køb, eller under ”Simkort Abonnement”  i toppen at vælge af siden, at vælge en løsning vi udbyder i samarbejde med Fullrate.

  • Fast abonnement (Indeholder 200 MB data, 1000 sms & 10 mins. tale)
  • Support, der har åbent man-torsdag 09-17, fredag 09-16 og lørdag 10-15. 
  • Danmarks bedste netværk
  • KUN 37,5 kr. pr. mdr. afregning sker direkte igennem Fullrate.

Rent praktisk så bestiller du produktet gennem os og vi præ-installere det i dit udstyr, på den måde er det klar til brug når du får det. Dernæst får du et girokort fra Fullrate, hvorpå du afregner direkte igennem dem.

OBS! Hos PetNordic yder vi ikke support på simkortet, da dette er en tjeneste der udbydes af Fullrate kontakt derfor deres kundeservice på 32154500 i tilfælde af spørgsmål. Vi tager forbehold for evt. ændringer eller rettelser til Fullrate Smartsim abonnement.

Vær opmærksom på at, hvis du vælger denne løsning, videregiver vi din adresse, navn, mail og telefon nr. i forbindelse med køb af dette produkt.

2. Smartsim abonnement hos YouSee. Følg dette link til deres hjemmeside og læs mere om produktet.

 

  • Fast abonnement (Indeholder 40 MB data, 200 sms & 3 mins. tale)
  • Support, der har åbent 08-20 alle dage
  • Danmarks bedste netværk

OBS! Hos PetNordic yder vi ikke support på simkortet, da dette er en tjeneste der udbydes af YouSee, kontakt derfor deres kundeservice på 70704040 i tilfælde af spørgsmål. Vi tager forbehold for evt. ændringer eller rettelser til YouSee’s Smartsim abonnement.

 

3. M2M abonnement hos Tellmore. Følg dette link til deres hjemmeside og læs mere om produktet.

  • Fast abonnement (Indeholder 300 MB data, fri sms/mms & forbrugstakseret tale)
  • Kundeservice, der har åbent 09-16 alle dage og weekender 10-18.
  • Danmarks bedste netværk

OBS! Hos PetNordic yder vi ikke support på simkortet, da dette er en tjeneste der udbydes af Tellmore, kontakt derfor deres kundeservice på 70218900 i tilfælde af spørgsmål. Vi tager forbehold for evt. ændringer eller rettelser til Tellmore’s Smartsim abonnement.

4. Taletids kort / Mobiltid

Du kan også vælge at benytte dig af et taletids kort, dette fungerer også i vores udstyr. 

Vær blot opmærksom på du betaler for forbrug og at der skal tankes op og fyldes på løbende, samt at der er begrænset support på dette.